Tütünü bilir misin?
"Kız saçı demiş zeybekler"
Su içmez her damardan,
Yerini kolay beğenmez,
Üşür
Naz eder,
Darılır,
İki yaprak arasında kıyılmış,
Bir parçası var kalbimin
İncecik, ak kâğıtlara sarılır,
Dar vakit yanar da verir kendini,
Dostun susan dudağında...
-Kapıyı kilitlemiyor musun?-diye sordu.
-Hiçbir zaman kilitlemedim ki! Sözde iki yıldır kilit alacağım...-Gülümseyerek Sonya'ya baktı.
-Kilitleyecek hiçbir şeyi olmayan insanlar mutludurlar herhalde, öyle değil mi?