Şu dünyayı Tanrı yarattıysa, onun yerinde olmak istemem doğrusu. Çünkü, dünyanın sefaleti yüreğimi parçalar.
Yaratıcı bir ruh düşünülürse, yarattığı şeyi göstererek ona şöyle bağırmak hakkımızdır: “ Bunca mutsuzluğu ve boğuntuyu ortaya çıkarmak uğruna, hiçsizliğin sessizliğini ve kıpırdamazlığını bozmaya nasıl kalkıştın?”