Serap

Serap
@Eserra_
~Belki de gökyüzü insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzeldir~ °•°•Küçük Prens•°•°

Serap

, bir kitap okudu
Puan vermedi·92 syf.·
2023 19. kitabı
Lev Tolstoy
8.2/10 · 234,5bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Serap

, bir kitap okudu
10/10
·544 syf.·
Beğendi
·
6 günde okudu
·
2023 18. kitabı
Reşat Nuri Güntekin
8.8/10 · 123,5bin okunma
Yüz güzelliği kadar dünyada lüzumsuz hatta muzır bir şey olmadığı, asıl güzelliği ruhta, gönülde aramak lâzım geldiğini söylüyordum.
Bu meslek bir gün açlıktan öldürebilir. Fakat ne ziyanı var? Değil mi ki, benim gönlümün şefkate olan açlığını doyuracak, kendi hayatını başkalarının saadetine vakfetmek tesellisini bana verebilecek.
O vakit sadece gözlerim ağlamıştı. Bu gece gönlüm ağlıyor.