Serap

Serap
@Eserra_
~Belki de gökyüzü insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzeldir~ °•°•Küçük Prens•°•°

Serap

, bir kitabı okumaya başladı
Mustafa Kutlu
8.1/10 · 45,6bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Serap

, bir kitap okudu
Puan vermedi·148 syf.·
4 günde okudu
·
2023 20. kitabı
Cengiz Aytmatov
8.8/10 · 77,9bin okunma
İnsandan can çıkmadıkça umut eksilmezmiş..
Sayfa 45·Kitabı okudu
Umut Baki
Ama hayat düş değildir..
Sayfa 134·Kitabı okudu
Ey benim kölesi olduğum kölem Efendisi olduğum efendim Kölensem, kalbini çaldığımdan Efendimsen, kalbimi çaldığından