Serap

Serap
@Eserra_
~Belki de gökyüzü insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzeldir~ °•°•Küçük Prens•°•°

Serap

, bir kitap okudu
Puan vermedi·140 syf.·
3 günde okudu
·
2023 17. kitabı
Sabahattin Ali
7.3/10 · 55,9bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Cehalet korkuya, korku nefrete, nefret şiddete götürür. Bütün denklem budur. İbn Rüşd
Afganistan'da çocuk çok ama çocukluk yok...
Sayfa 321·Kitabı okudu

Serap

, bir kitap okudu
Puan vermedi·416 syf.·
Beğendi
·
2023 16. kitabı
Andy Weir
8.5/10 · 10bin okunma
Puan vermedi·128 syf.··
2023 15. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 27 Mart 2023 00:24
"Sefil yasalar ve sefil insanlar, ben kötü biri değildim!" Bu söz sanırım kitabın yegane özetiydi.. Okuduğum her satırda aslında bir okuyucu değildim. İdam yaftası boynuna asılmış, sekiz metrekarelik penceresiz hücresinde acı ve çaresizlik içinde sonunu bekleyen o adamdım sanki. Kitabın başından sonuna kadar o kaygıyı, umutsuzluğu, acıyı ve endişeyi eksiksiz hissettim. Anlatım dili sade ve anlaşılırdı. Ve yine bir Hugo harikası olarak kesinlikle okunması gereken bir eser.
Bir İdam Mahkûmunun Son GünüVictor Hugo · Kapra Yayıncılık · 2020152,7bin okunma