Serap

Serap
@Eserra_
~Belki de gökyüzü insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzeldir~ °•°•Küçük Prens•°•°
İnsandan can çıkmadıkça umut eksilmezmiş..
Sayfa 45·Kitabı okudu
Umut Baki
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ama hayat düş değildir..
Sayfa 134·Kitabı okudu
Ey benim kölesi olduğum kölem Efendisi olduğum efendim Kölensem, kalbini çaldığımdan Efendimsen, kalbimi çaldığından
Bazen bir saat gecikirsin, bir yıl kaybedersin.
Alıntı
Yüz güzelliği kadar dünyada lüzumsuz hatta muzır bir şey olmadığı, asıl güzelliği ruhta, gönülde aramak lâzım geldiğini söylüyordum.