Ahmet Ümitin okuduğum ikinci eseri ilk olarak Bab-ı Esrarı okumuşutum tarz olarak birbirinden çok farklılar ama her iki tarzıda severim.Ancak bu eseri basit buldum şahsen cinayet polisiye tarzı kitapları çok sevmem ama kaliteli yapıtlardan okumuşluğum vardır onlara nisbeten kurguları basit geldi sürükleyici bir dili var evet televizyondaki kanıt dizisinin roman haline benziyor ama çok okunmaya değer olduğunu düşünmüyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okunması gereken kitaplardan biri diye düşünüyorum.Her yaş insana hitap eden 6 farklı hikaye var içerisinde.Bu hikayelerde insanlığa temel değerleri nasihatlerle aktarıyor.Keyifliydi gün içerisinde okudum bitti iyi okumalar….