George Orwell'in 1984 adlı kitabı guzel bir kitap beğendim.
Ilk başlarda anlama sıkıntısı çekebilirsiniz biraz soyut bir kitap ama devam ettikçe anlamaya başlıyorsunuz.
Kitabımızın baş kahramanı Winston smith gercek bakanlığında çalışmaktadır. Yaşadığı ağır,baskıcı hayattan,partiden bıkmıştır. Birgün julia adımda bir kızla tanışır, fakat düşünce polisi bunları gizliden gizliye izlemektedir. Smith tutuklanır va ağır işkenceler görür. Düşünce bakanlığı zor da olsa Smith'in düşüncelerini bilincinden temizler. Sonu beni çok üzdü...