Aslında geriye gittikçe hayatın içindeki iyiler de, hayatın kendisi de o kadar güzel, o kadar dolu dolu oluyor ve bunlar sürekli birbirine karışıyordu. "Acıların zaman içinde gitgide artması gibi, hayat da bütün olarak hep daha kötüye gidiyor."
Ağlamayı kendine yediremiyor, boğulurcasına hıçkırığını içinde tutuyordu. Bir zaman öyle kaldı. Sonra birden geçti bu hali. Gözlerini başörtüsüyle siler gibi yaptı. Gülümsedi. Sanki hiçbir şey olmamış, az önce içi içini yememişti.