Esma

İki insan arasındaki kötülük sadece birinden mi çıkar? Kötülük iki taraflıdır. Onun yaptığı kötülüğü görüyorsun ama kendininkine gözlerin kapalı.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bütün insanlar kendilerini düşünüp kolladıkları için değil, içlerindeki sevgiyle yaşıyor.
Suçlunun bu sefalet ve çaresizlik, pislik ve ahlaksızlık bataklığına batmış bu insanlar değil, kanunsuzluklar ve kötü tecrübeler olduğu sonucuna vardım.

Esma

, bir kitap okudu
Puan vermedi·190 syf.·
19 günde okudu
·
2025 28. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 134,9bin okunma
Yorgun argın ve hayal kırıklığı içinde geri döndüm, kuruntular ya da anılar peşimi bırakmıyordu.
Ay ışığı sokağı·Kitabı okudu