Bazen; hayat yorar insanı...
Şarkılar yorar
Beklemek yorar
Özlemek yorar
Affetmek yorar
Hoş görmek yorar
Boş vermek bile yorar
Ve insan susar
Her şeye, herkese rağmen...
Elinden gelen tek şeyi yapar;
Bağıra bağıra susar
Can Yücel
O berbat ülkede insanın tek mutluluğu buydu,zihninize kazıdığınız bir avuç bilgiyle, bir insan hayatının devam etmesini sağlamak... İlahi bir mutluluktu adeta.
Şu çadır kuran çingeneleri görüyor musun?
Ne kadar da mutlu neşeli gözlerinde umut pırıltıları
Onlar kaldırımlarca gecelerce özgür.
Özgürlük Neydi?
...
Uçan kuşlar gibi gökyüzünde süzülmek mi?
Belki de aydınlığa giden bir çift gören göz müydü?