Esma

Esma
@Esmaa_aa
öğretmen
10 Mayıs 1999
71 okur puanı
Nisan 2022 tarihinde katıldı
"Ben kendi katilimi seviyorum; ama seninkini, onu nasıl sevebilirim!"
Sayfa 197·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Senin kalbini ben kırmadım ,onu sen kendin kırdın; kendininkini kırarken benimkini de kırdın.
Sayfa 197·Kitabı okudu
Benden daha çok bana benziyor da, onun için seviyorum. Ruhlarımız her neden yoğrulmuşsa, ikimizin ki de aynı.
Sayfa 100·Kitabı okudu
Kötü bir yürek en sevimlileri bile çirkinden de kötü yapar.
Sayfa 71·Kitabı okudu
İşin doğrusu, eninde sonunda insanın kendini düşünmesi gerekiyor, uysal ve iyi yürekli olanların bencillikleri zorba olanlarınkinden insaflı oluyor, o kadar.
Sayfa 114·Kitabı okudu