Kedisevin

Kedisevin
@Esranna
Arkadaşlar, siteyle alakası yok ama haberinizin olmasını istediğim bir şey paylaşmak istiyorum. Eskişehir'i bilenler, kedi dostu kafe "cafe de kedi"yi bilir. Çok zor durumdalar ve artık dayanamayacaklarını söylüyorlar. Belki yardımcı olabiliriz. facebook.com/CafeDeDeliKedi/...
Kedisevin
Eskişehir'de yaşayan birisi bana ulaşırsa benim için daha kolay olur. Kargoyla göndermek isterim, banka falan anlamam????!
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
7/10
·420 syf.··
Beğendi
·
2014 1. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 27 Şubat 2014 00:00
Biraz feminizm koksada her aşığın okuması gerekli.
AşkElif Şafak · Doğan Kitap · 200976,6bin okunma
Kedisevin
Feminizm kokması kötü bir şey mi sizin için?