Veee 2026'nın ilk kitabı bitmiş bulunmakta. Ve ben bu kitaptan sonra zamanın kıymetini daha çok idrak ettim. Neleri yanlış yaptığımı kavradım. Daha dikkatli davranmak için kendime bir düzen oluşturdum. Bunu bir düzen içerisinde devam ettirmek nasip olur inşallah.
1 puan kırmanın sebebi ise tam olarak şu,
Hadislerin kaynakları verilmemişti. Kaynağı olsaydı insan biraz daha güvenebilirdi. Çağımızda bu kadar yanlış bilgi varken kaynak olmayınca insanın içine sinmiyor açıkçası. Ama son zamanlarda beni uyandıran bir şey kitap oldu. Yani sevdiklerinize alın aldırın okuyun okutturun!
Selam ve dua ile,
Hayırla kalın...