Esra Şahin

Hiçbir şeyin benim için gerçekleşmediği,ama yine de her şeyin bana dahil olduğu duygusunu taşıyordum
Reklam

Esra Şahin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
Beğendi
·
2021 20. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 171,8bin okunma
"Bu aşirette tokluk var " dedi Cerrah Ağa , "Bu aşirette yaşayanların, yediği önünde, yemediği arkasında. Ne mutlu size. " "Çünkü " diye karşılık verdi Yahşi Hoca , " Bu aşirette yaşayanlar Allah 'a şükretmesini biliyor."
Bilinmeyenden korkulur. İlk evvela düşmanı bilmek lâzım.
Böceklerle ,çiçeklerle, yıldızlarla arkadaş olmasını bilenler ,hiçbir zaman yalnız kalmazlar.