Niçin kadere bu kadar bağlı olan insanlar ,bir türlü ona razı olmaz ? Ertesi sabah bunu Sabiha'ya sorduğum zaman bana :
-Hiçbiri kendi hayatını yaşamıyor da onun için cevabını verdi .
- İnsanlar nerde ?
- insanlar mı? Sanırım altı yedi insan var onları da yıllar önce görmüştüm ama şimdi nerede olduklarını bilemiyorum.
" Çünkü rüzgarla oradan oraya savrulur onlar ,kökleri olmadığı için ne çok acı çekiyorlar.. "