Kitabı ilk elime aldım başlangıç sayfasında Kawabatının uyuyan güzeller kitabından alıntı vardı… yazarımız kawabatının kitabından ilham almış ama olmamış o kitabada çok bayılmamıştım iki yazarında yaşlılık ,yalnızlık ,gençliğe özlem temaları ön plana çıksada arka planda okuyucu rahatsız eden asıl temalar var o da 90 ına merdiven dayamış dedelerin 14 yaşında çocuklara yaptıkları istismar kimse bana bunun güzellemesini yapmasın lütfen Kawabata bunu çok ön plana çıkarmıyordu ama Marquez in erkek egemenliğinin kadın bedeni üzerinden -pardon çocuk bedeni demeliydim - meşrulaştırma çabası olmamış …
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖