Esra Tulum

Esra Tulum
@Esratlmm
Belki bir kitabın aynı sayfasında ağlamışızdır. İşte bu haberimiz olmadığı halde dünyanın en güzel karşılaşması olabilir.
İnsan başkalarından onay görmeyi istediğinde ve sadece başkaları tarafından nasıl yargılandığını önemsediğinde,sonunda başkalarının hayatını yaşamaya başlar.
Sayfa 134·Kitabı okuyor
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kişinin sorunlarından kurtulmak için yapabileceği tek şey evrende tek başına yaşamaktır.
Sayfa 67·Kitabı okuyor
Kendi başına hareket edip seçim yapma gücünü kullanmıyordu-ki bu da aslında, sahip olduğumuz tek güçtür
Sayfa 61·Kitabı okuyor
…bu acılar orkestrasında her etnik grup aynı hüzünlü türkünün notalarını kendi enstrümanıyla çalıyordu.
Sayfa 12·Kitabı okuyor
“savaş zaten böyle bir şey:birilerini kendi rızalarıyla yapamayacakları bir seçime zorlamak.”
Sayfa 75·Kitabı okudu