Keşke biraz ölsem diyorum ama tam değil.
Çünsü gidince anlarım anca, elimde olan imkanın.
O zaman düzeltirim belki noksanlarımı.
Ya da bir şey demiyorum, bilmiyorum.
Yine de söylüyorum,
Keşke biraz ölsem diyorum ama tam değil.
Dünya, insanın daha rahat yaşamak adına mahvettiği rahatını bozduğu yerin ta kendisi. Burada bir kafa rahat edebilir: "Dünyada rahat yoktur" cümlesine iman edip, tasdik ettikten gayrı buna göre yaşayanlardır. Yoksa, nice zenginin bile yerin dibine battığını işittik ve iman ettikte, sırtından mızrak saplananın "ben kazandım" dediğine gönülden şahid olduk.