Adamın birisi, Hz. Ayşe validemize:
- Ey mü'minlerin annesi, insan kendisinin iyilerden olduğunu nasıl bilir? diye sormuş. Ayşe validemiz:
-Kendisinin kötülerden olduğunu bildiği zaman, demiş.
-Kendisinin kötülerden olduğunu nasıl bilir? demişadam...
-Kendisini iyilerden gördüğü zaman, buyurmuş Hazreti Ayşe annemiz...