Nur

İnsanlar ölümle tamamlanır Yaşarken, herkes eksiktir
Reklam
Sessizce oturmuş, bana bu kadar yabancı oluşuna şaşıyordum
İstediğim tek şey sensin; yemekten, giysiden, şöhretten çok daha fazla açım sana. Bütün hayalim, başımı göğsüne yaslayıp ebediyete kadar uyumak ve bir yıl geçmeden bu hayal gerçek olacak.
Bu ölüm ve ümit günlerinde Sana bir şeyden bahsedeceğim Yalnız ikimize ait....
Sevgilim, bir tanem, nisanı bekliyorum. Nisan ayında bahar ve sen varsın. Seni ne kadar zamandır görmedim
Reklam