Ünlü İngiliz şair ve yazar W. Shakespeare, korkularla ilgili şunları söyler:
“ insanların çoğu kaybetmekten korktuğu için, sevmekten korkuyor. Kendisini sevilmeye layık görmediği için, sevilmekten korkuyor. Sorumluluk getireceği için, düşünmekten korkuyor. Eleştirilmekten korktuğu için, konuşmaktan korkuyor. Reddedilmekten korktuğu için, duygularını ifade etmekten korkuyor. Gençliğinin kıymetini bilmediği için, yaşlanmaktan korkuyor. Dünyaya iyi bir şey vermediği için, unutulmaktan korkuyor. Ve aslında yaşamayı bilmediği için, ölmekten korkuyor.”
Yapmak istemediğim bir şeyin yapmak istemediğim bir zamanda zorla yaptırılması, eskiden beri sabrımı taşırır. Bunun yerine yapmak istediğim bir şeyi, yapmak istediğim bir zamanda ve yapmak istediğim bir şekilde yapabildiğimde, sıradan insanlardan çok daha fazla kendimi verebilirim.