Başta gerçekten beğenmeyecegimi düşünmüştüm hatta bayağı sıkıldım bile başlarında. Ama ortalara doğru bir kaptı beni yarısından sonrasını 2 günde okudum. Kurgusu çok iyiydi. Hiç kitaptan bağımın koptuğu bir an olmadı. Yazar hep beni kitapta tutabildi. Olayları birbiri ardına dizişi veya uzatmadan sıkmadan anlatışı olsun mükemmeldi ben beğendim.
Esrâr-ı CinâyâtAhmet Mithat Efendi · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20253,071 okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bazı adamlar vardır ki kanun ve nizam yalnız kendi düşüncelerinden ibarettir zannıyla pek cesur olurlarsa da bu zanlarının doğru olmadığını anlayınca o cesareti külliyen kaybederler.