Sen yalnız ölülerle uğraşıyorsun,bense yaşayanlarla,fark bu. Benim çevremde yaşayan insanlar var,seninkinde yalnız ölüler.Sen yaşayanlardan korktuğun için,diyor,en ufak bir hamle yapmaya istekli olmadığın için,insanın yaşayan insanlarla uğraşmak istemesi için gereken hamlede bulunmadığı için.
Biz gençlere muhtacız,dünyayı olduğu gibi görüp seven bir nesle muhtacız.Gerçeği her şeyin üstünde tutan; planları,tasavvurları olan bir nesle muhtacız.