Bir melek vardı
Aşkı fısıldardı
Elimde o büyülü ellerin hayali kaldı
Uyku imkansız
Umut vicdansız
Güneş bile dedi ki kendine:
"Doğmak Anlamsız."
Ağladım delice
Elimde boş bi' şişe
Kutladım bu gece
Sarılmanı, başka kollara
Yapayalnız biçare
Ölüyorsam kime ne
Benzedim bu gece
Yine boş sokaklara
Doğrudan yana, halktan yana taraf tutmalıydık. Taraf tutmayanlar bize karşıdır arkadaşlar! Karşı tarafı tutuyorlar demektir onlar! Arkadaşlarımızı öldürenlerden yana olanlardır, seslerini çıkarmayanlar! Çünkü, atılan kurşunlara karşı tarafsız kalınamaz!