D-key

Bir melek vardı Aşkı fısıldardı Elimde o büyülü ellerin hayali kaldı Uyku imkansız Umut vicdansız Güneş bile dedi ki kendine: "Doğmak Anlamsız." Ağladım delice Elimde boş bi' şişe Kutladım bu gece Sarılmanı, başka kollara Yapayalnız biçare Ölüyorsam kime ne Benzedim bu gece Yine boş sokaklara
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

D-key

, bir kitap okudu
Puan vermedi·114 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2020 39. kitabı
Oğuz Atay
8.5/10 · 6,8bin okunma
Doğrudan yana, halktan yana taraf tutmalıydık. Taraf tutmayanlar bize karşıdır arkadaşlar! Karşı tarafı tutuyorlar demektir onlar! Arkadaşlarımızı öldürenlerden yana olanlardır, seslerini çıkarmayanlar! Çünkü, atılan kurşunlara karşı tarafsız kalınamaz!
İnsanın geçmişinden kaçabilmesi için, kendinden kaçabilmesi gerekiyor. Bunu da bilinçsizce gerçekleştirirse sürdürebilir.

D-key

, bir kitap okudu
9/10
·101 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2020 38. kitabı
John Steinbeck
8.1/10 · 49,9bin okunma