Kendime teessüf ediyorum,bozmasan ne olur ki sanki. Bazen kandırması gerekmez mi
insanın kendisini, değişmek, değişebilmek için, yenilenmek için. Nerede kaybettim ben kendimi? Bir zamanlar ... bir zamanlar ne iyi bir adamdım mı diyecektim, hayır. İnançları ve idealleri olan bir insan. Bu olabilir. Ama sonra ... Olur bazen.Sarsılırsın, güvenini kaybedersin, inancını kaybedersin.