Akşamın hüznü bana kalbimin derinliklerini hatırlatıyor. Kalbimin derinliklerine inince tir tir titriyorum; çünkü orada adım başında bir batışın izine rastlıyorum. Kim bilir, bu batan güneşler belki de bir daha mahşerde doğacaktır.
Ağaçlar köküyle yaşarlar oğul! Bu topraklarda Türk bilgeler tarihi değiştirecektir. Asla yok olmayacaklardır. Ağaçları budarsın ama kökü kalır. Kökünü çıkarsan bile yeraltında yeniden filizlenecek bir parça mutlaka vardır. Sana nasihatim...İnsanlara yardım et! Yedir içir ama yaptığın iyiliği hemen unut! Çünkü insan iyilik yapma gücüne ve varlığına sahip değil. İyilikler Allah'ın bir hediyesidir...