Eski bir hikayeyle tekrar karşılaşınca söze nereden başlanır bilmem ki. Tarık tufan’ın Beni Onlara Verme adlı kitabında okumuştum ben bu hikayeyi insan yüreğine dokunanı unutmuyormuş demek ki . Mekan insanlar duygular farklı olsa da bana hissettikleri ve düşenler aynı.
Birde siz değerli okurlara önerim Kitabı bitirdikten sonra Tarık Tufan ‘’Anna’’ şiirini okuyunuz hiç bir kuvvet bana o şiiri İshak ‘ın Jülide ye yazmadığına inandıramaz .
Hiç aklında yokken, çok sevdiğin bir şarkının sözlerini hatırlamak kadar neşeli, büyük zorlukların, akla sığmaz kötülüklerin sonunda iyilerin kazandığı bir çocukluk masalını düşünmek kadar sıcaktı.