"Ben böyle güzel, böyle kutsal bir şey hissederken senin can çekişmen doğru değil. Bunu kabul edemem."
"O güzel, kutsal olan şey ne? Sen ne hissediyorsun İan?"
"İlk defa tüm benliğimle, tüm kalbimle bir yere ait hissediyorum Erin."
"Evimmişsin gibi hissediyorum."
Kitaba önceden başlamıştım lakin beni sarmadığı için bırakmıştım, bugün devam ettim. Ben içindeki mesajı anlamadım. Bana göre fazlaca zaman aşımı vardı. Sonu yeterli gelmedi. Bu kitap için nötürum. Yazar böceğin durumunu güzel aktarmış.