H a t i c e

H a t i c e
@Ezda01
Ji min re bêje li ku şîn dibe evîn? Li nav dil an li xeyalên derewîn?
Kurdî
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nasıl anlatsam bilemedim. Bin sene heyecanla beklediğin bir şey sonunda gelmiş de gerek kalmamış gibi.
Sivrisinek demişken; örneğin neden ben insanım da o sivrisinek? Bunu bilmek isterdim. Düşünceye sahip olmadan yaşamak nasıl bir şey? Hiç düşünmeden yaşamak, bu ne dehşet verici bir gerçek… Yaşıyorsun, nefes alıyor fakat düşünemiyorsun. Sivrisinek bataklıkta, sivrisinek odamdaki ışığın etrafında fır dönüyor ama hiçbir şey düşünmeden, kaygısız, tasasız; Allah’ım bu ne büyük bir lütuf!
"Ben de büyük meseleler yüzünden harcamış olmak isterdim hayatımı. Küçük dertler yüzünden yıpranıp gitmek istemezdim." Oğuz Atay