Ezgi

@Ezgergun·
·
sabitlendi
Hayatta hiçbir şey, uğrunda ölmek için istenmez. Her şey yaşamamız için olmalıdır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Ezgi

, bir kitabı okumaya başladı
Stefan Zweig
7.2/10 · 171,9bin okunma
Sakın ola hiçbir şey için üzülme ama bol bol kız, öfkelen,dövüş, savaş, küfret ama üzülme. İnsanı üzüntü çürütür.
Aradan kaç yıl geçerse geçsin, el; sevgilinin ipeksi boynunda gezindiğini, soğuk hapishane demirlerine buz/ateş karışımı bir hisle dokunduğunu, çocukken fırından eve getirdiği ekmeğin içe işleyen sıcaklığını, bir dostun güven veren el sıkışını, ölü bir annenin alnına son veda dokunuşundaki şaşırtıcı soğukluğu… Daha böyle neleri, ne anıları, ne okşamaları, ne dokunuşları hatırlar.
Bazen zihin susar el konuşur. Mesela sevişirken, mesela hapishanede parmaklıklara dokunurken, ekmeğin sıcaklığını emerken…
Sayfa 17·Kitabı okuyor