Bildiğim tek şey hiçbir şey bilmediğimdir. Sofie'nin Dünyası'nı okurken hissettiğim tam olarak bu. Evrenin tüm sorularını değişik bakış açılarından anlatmış yazar. Her sayfa sonunda kendinizi düşünürken buluyorsunuz. Lütfen kitabi bir nefeste okuyup bitirmeye çalışmayın. Uzun bir döneme yaymanızı tavsiye ediyorum. Okumuş olmak için okumuyorsanız tabi. Varoluşsal süreç ince dokuyup sık eleyerek anlatılmış. Sofie ile birlikte düşünürken buluyor insan kendini. Bazen sinirleriniz bozulabilir tam o noktada kitabı bırakın ve kendinize izin verin, geri dönüşünüz kolay olur. Teşekkürler Sofie...