Ezgi

Ezgi
@EzgiOmer
“Affedilmek.” Ne güzel bir kelamdı. Yahut ne büyük bir aldanıştı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“İrade olan yerde çare de vardır.”
Sesimizin değerini ancak susturulduğumuzda anlarız.
Alıntı
Cehaletimizi kırabiliriz,becerilerimizi, yeteneklerimizi ve zekamızı kullanarak kendimizi bulabiliriz, kendimiz olabiliriz. En önemlisi, özgür olabiliriz! Uçmayı öğrenebiliriz!
Cahillik her dönemde vardı, ama sanırım hiçbir dönem bu kadar meşrulaştırılmamıştır.
Sayfa 44·Kitabı okudu