Ezgiii

Ezgiii
@Ezgiucm
Herkesin kendi ölümünü ölmesi, ağırbaşlıca kabullenilen bir tesellidir. Ne de olsa ölüm, ilhamını yalnızca yaşantıdan alır.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanın sevdiklerine, kendi üstünde bu kadar güç sahibi olma hakkını vermesi ne garip
Her şeyi fazlasıyla anlamak bir hastalıktır ; gerçek, tam manasıyla bir hastalık.
Kötü biri olamamak bir yana, herhangi bir şey olmayı da beceremedim.
Bana kim olduğumu sorarsan, senin kim olduğunu bilme hakkımı da tanırsın.