Kitabı lisedeyken zorla okumuştum keşke zorla okutmaya diretmeye çalışmak yerine okumam için teşvik edilseymişim... Önemli bir eser fakat zorlandığım için bir daha elime almayacağım bir eser
Kitabı okurken kendi insanlığımı sorgulamayı ihmal etmedim ve kendime niye böyle bozuk bir düzene doğru gidiyoruz demeden edemedim... İnsan neyle yaşar kitabı hep bir yerlerde açıp altını çizdiğim cümleleri tekrar tekrar okumak için el atında tuttuğum bir kitap olarak kalacak...
Kitabı okurken inanın günümüzle ilgili çoğu olay o kadar benzer geldi ki bana... Kitabı tavsiye üzerine okudum ve iyi ki okumuşum... Her kitap özeldir ama bazıları daha da özeldir...