Elime ilk aldığımda uyuşturucu madde olan bilinen esrarla ilgili zannetmiştim ama okumaya başladığımda böyle düşündüğüm için kendimden utandığım bir kitap. Mevlanayı ve Şems-i Tebrizi anlatan en güzel kitaplardan biri.
Okurken kahkahalar attığım yok artık dediğim ve okuduktan sonra en az bir ay boyunca herkese bahsettiğim tek kitap. Tek kelimeyle harika...Beyinsiz adam üniversite okumuş bir insan ancak bu kadar beyinsiz olabilir :))
İlk kez bir polisiye romanı okudum ve özetlemek gerekirse bayıldım. Hiç elimden bırakasım gelmedi. Bir kitap ancak bu kadar güzel olabilir. Teşekkürler John Verdon...