"Belki bu adamdan bir şiir dizesi olsun çıkabilir" diye düşünüyordu başlangıçta. Ama yaşadıkları gözünün önüne gelince, böyle bir şiirin olsa olsa..... ' da yayımlanabileceğini anladı.
Bir gün ufak bir fırsat geçti eline ; yeterli değildi, ama denenebilirdi.
Adam onu yine anlamamış, daha da kötüsü yanlış anlamıştı.
İşte böyle. Maceraları kafamda yaşasam da, zaman kaybetmesem - hem de hırpalanmasam - hem de yalancı durumuna düşmesem.
Korkak mı olurum - kendini esirgeyen mi - suçlu mu - aldatan mı... Ah, bir olsam - o zaman her şey olurum.
- Bana bir şeyler söyleyin. Geçen gün deli gibi yağmur yağıyordu - çok fazlaydı, çok. " Ah ne hoş!" demiştiniz. Bana da bir şeyler söyleyebilir misiniz?