📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Normlar hiyerarşisinde hocanın ısrarla anlattığı kısım :)
Murat ONUR
@m_onur74
·
“Normal” sözcüğü Latince “Gönye” anlamına gelen “Norma” sözcüğünden türemiş. Normallik geometrik bir hadiseymiş yani, yere dik açıyla durabilenler için kullanılıyormuş. Bense yıllardır kendimi yere dik hissetmiyorum. Bundan mıdır bilmem, bu ara sık sık düşüyorum. Zaten yerçekimiyle aram hiçbir zaman iyi olmadı, bir türlü ayak uyduramıyorum. Fizik yasaları beni çok hırpalıyor, ben ayrılmak istiyorum Osman.
İnsan nefsi, gerçeğe aykırı şeyleri nakletmek ve duymaya meyillidir; bu şekilde konuşmak diline kolay gelir. Bunu yaparken doğruyu yanlıştan güçlü zayıftan, ayırt etme, fazlasını eksiğini araştırma zahmetine girmemişlerdir. Söz söylemeye gelince dizginleri gevşetip, yalan otlağına dört ayaklı hayvanlar gibi yayılarak, doğruluktan kazanacağı sevabı terk ederek, zarar görmesi mutlak olan bir seçeneği tercih ediyorlar.