Füreya

Füreya
Geri takip beklentisiyle takip etmeyin lütfen.
Bana bir ben lazım, bir de beni anlayan. Beni bir ben anlarım, bir de beni yaradan. -NFK
Ağlatır beni dünya ehlinin acımasızlığı; bu fâni alem için beklentiye giren kalbime de kırgınım... -ACZ
•Ömrüm, beni sen aldattın...
312 okur puanı
Eylül 2017 tarihinde katıldı
Acımızı hissedecek birilerinin yokluğu, asıl darbeyi vurur.
Sayfa 13 - Kapı Yayınları
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Arım yok ama kelebeğim var
Uzun bir aradan sonra yeniden M. Kemal Sayar 🌱 300 sayfa. Her gün 10 sayfa okusam, bir de süremi uzatsam bir ayda okuyup iade ederim inşallah 🐝 ( Merhamet biteli daha 2 hafta olmuş ama 2 hafta benim için uzun bir ara 🫠)
Puan vermedi·293 syf.·
2024 188. kitabı
Okuyalı 2 yıl olmuş neredeyse. Ama bugün bu kitap hakkında bir video izleyince inceleme yazmak istedim. Kıtlık deyince aklıma ilk olarak kuraklık vs gibi sebeplere bağlı gıda ve su kıtlığı gelmişti. Kitabı da bunu merak ederek almıştım. Ama mesele çok daha geniş aslında ve büyük oranda da zaman ve para kıtlığına odaklı. Farklı bir bakış açısı sunuyor. Kıtlığın kıtlıkla ilgili konuya odağı arttırırken diğer her şeyi bir kenara bıraktırması ve bunun da zeka seviyesine düşüş olarak yansıması özellikle ilgi çekici. Bazı işleri sıkışık zamanlarda yapmak iyi olabiliyor ama genel olarak daha rahat kafayla hakkını vererek işleri halletmek uzun vadede çok daha işe yarar gibi. Her zaman mümkün olmasa da bunun için çabalamak gerek. Tam da bunu hatırlamam gereken bir zamanda 1 ay önce kaydettiğim videoya denk gelmek anlamlı oldu benim için. Kitabı okumasanız da videoyu izlemek belki farklı bir bakış açısı kazanmanızı sağlayabilir. Son olarak bir süredir aklımda dolaşan o güzel sözle bitireyim: Koşamasan da yetişirsin, şayet yazıldıysa. youtu.be/s8NC1NM_7ao?si=...
KıtlıkEldar Shafir · TÜBİTAK Yayınları · 2019135 okunma
✨️

Betül Ari

@Betul_arii
·
Kendime dedim ki: Yenilme kendine.
Puan vermedi·344 syf.·
2026 27. kitabı
Birkaç günde dinledim. Son gün biraz fazla dinleyince ağır geldi ama. Her gün az az dinlemek/okumak daha iyi olabilir. Umut, hüzün, hayır, şer pek çok konuya dair pek çok şey söylüyor. Teselli olur mu herkese, bilemem. Ama zaman kaybı ya da pişmanlık olarak göreceğim bir kitap değildi. Herkes için böyle olmayabilir ama. Bazıları için kuru laftan öte değil, olabilir. Ayetler, hadisler, yazarlardan düşünürlerden sözler... Dolu dolu bir kitap. Bu yönüyle yavaş yavaş, düşüne düşüne okunmayı hak ediyor. Ben öyle yapamadım ama olsun. Ben de aklıma geldikçe düşünürüm. Aşırı bir teselli bulamasam da bildiklerimi hatırlattı, bilmediğim şeyler de kattı.
Dervişin Teselli KoleksiyonuMecit Ömür Öztürk · Hayykitap · 201710,2bin okunma