Kız çocuğu olursa daha çok sevinmeli ve hürmet edilmelidir. Zira evladın hayırlısıdır. Nitekim Peygamber Efendimiz(s.a.v)” İlk çocuğunun kız olması kadının bereketindendir. Ben Allah’ü Teala’ ya ağırlığı ve zahmeti olmayan evlat istedim, bana kız çocukları verdi” buyurmuştur
Peygamber Efendimiz (s.a.v) şöyle buyurmuşlardır; “İki nimet vardır ki, insanların ekserisi onda aldanmıştır; sıhhat ve boş vakit.”(Hadis-i Şerif, Sahih-i Buhari)