"Bir annenin gülüşü, özlemin en güzel resmini çizer çocukların yüreğine. Gittiğinde de o resim kalır yüreklerde ve olgunlaşır ufacık çocuklar."
(08.11.23)
Anlatmamak değil ölüm. Ölüm artık anlaşılmamak. İçine kapanıyor insanoğlu artık çünkü, bu anlatsam ne değişecek vazgeçişi. Belki de en onurlu vazgeçiş. Her şeye rağmen yazgısıdır bizim gibilerin anlaşılmamak.☘