Fadikuu

Fadikuu
@Fadime_08
Ne çok öldük birazcık yaşamak için...
"Bir annenin gülüşü, özlemin en güzel resmini çizer çocukların yüreğine. Gittiğinde de o resim kalır yüreklerde ve olgunlaşır ufacık çocuklar." (08.11.23)
Annem
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Fadikuu

, 2025 okuma hedefini güncelledi.
Nasip olur inşallah.
2025 OKUMA HEDEFİ
7/50 kitap - %14 tamamlandı
7 kitap okudu
50 kitap
1.907 sayfa
0 inceleme
25 alıntı

Fadikuu

, bir kitap okudu
Puan vermedi·355 syf.·
2024 11. kitabı
Harper Lee
8.3/10 · 88,8bin okunma
Anlatmamak değil ölüm. Ölüm artık anlaşılmamak. İçine kapanıyor insanoğlu artık çünkü, bu anlatsam ne değişecek vazgeçişi. Belki de en onurlu vazgeçiş. Her şeye rağmen yazgısıdır bizim gibilerin anlaşılmamak.☘
Duygu ve Düşünce
"Çoğunluğa bağlı olmayan tek şey insanın vicdanıdır."
Sayfa 135·Kitabı okudu