Otobüsteki çocuk sayesinde (ışıklar kapatılmasına rağmen ısrarla ve aşkla bu kitabı okuyan) tanıştım bu kitap ile.
Tavsiye edebileceğim güzel bir kişisel gelişim kitabı :).
Çocukla da tanışsaydım keşke :))
Çook beğendim. Tam olarak istediğim eğitim modelini bu kitapta bulduğumu söyleyebilirim.
Kızılderililerin hayatla, dünyayla, doğayla bu kadar bütünleşmesine aşık oldum.