İnsan ,üretmeden tüketen tek yaratıktır .Süt vermez,yumurta yumurtlamaz,sabanı çekecek gücü yoktur,tavşan yakalayacak kadar hızlı koşamaz.Gene de tüm hayvanların efendisidir.Hayvanları çalıştırır,karşılığında onlara açlıktan ölmeyecekleri kadar yiyecek verir,geri kalanını kendine ayırır.
Önce soyluların yaptığı acımasızlığı,sömürüyü,zulmü görüyoruz.Daha sonra gücü eline geçiren köylülerin intikamını ,acımasızlığını ,adil olmayışlarını akan kanları fark ediyoruz.Devrimlerin kolay olmadığını gücü elinde bulunduran sınıfların zulümlerini adaletsizliğini gözler önüne seriyor.