Yazarın tasvirleri çok güzel.Sanki anlatılan hikayenin tam ortasında havayı, sıcaklığı, çamların kokusunu ,bulutların geçişini herşeyi görüyor,hissediyorsun dağlarda yol alıyorsun.Ama hikaye bittiğinde yarım kalmışlık hissediyorsun.Ve diyorsun ki biz çocuklara değerlerimizi doğruları aşılamaya çalışırken gerçekten doğru dik bir duruşa sahip miyiz?Adı olmayan çocuğun hüznü ,çantası ,dedesine olan sevgisi, hayal dünyası bende iz bırakanlar.
Beyaz GemiCengiz Aytmatov · Ötüken Neşriyat · 202387,5bin okunma
İnsanın çocuksu ,temiz vicdanı tohumun içindeki öz gibidir.Bu öz olmadan hiçbir tohum gelişemez ve bizleri ileride ne beklerse beklesin,insanlar yaşadıkça hak,doğruluk denen şey de orada var olacaktır.