📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Anlatımı çok sıcak ,sürükleyici.Doğruluğun dürüstlüğün anlatıldığı bu kitapta,kendin olmanın mutluluk getireceği söylenir.Toplumsal dürüstlükten önce bireysel dürüstlüğün gerekliliği anlatılıyor. Günümüze baktığımda politikacıların,yöneticilerin okuması gerekiyor diye düşünüyorum.Yazar bir yerde der ki"Dürüstler uzak kaldıkça yönetimden ,üçkağıtçılar ayrılmaz yerinden.
Hikaye akıcı dili sade kitabı genel olarak beğendim ama en çok son 30- 40 sayfa daha derin daha etkileyici benim için .Aşkı bulmak için önce kendini bulmak gerekir.
Sıra dışı vakalar sıkmadan anlatılmış.korku ve inkar insanları psikiyatrise gitmekten nasıl alı koyuyor bunu görüyoruz .İnsanın kendisiyle yüzleşmesi ne kadar zor anlıyoruz