Benim için durağan bi kitaptı.. Olay örgüsü ve kişileri hemen sahiplenemedim, hep bi dışarda kaldım sanki. Birçok duyguyu yaşadım okurken ve aslında ufak bi ara da verdim kitaba. Ama ara vermek galiba iyi geldi, bu sayede uzaktan bakabildim ve sonunda bitirdim kitabı. Hazin bi roman ve bence seven çok insan çıkacaktır.