- Canım, dedi, canım benim… Seni nasıl seviyorum bilmezsin.
Bilmez olur muyum Nerminciğim? Bilmez olur muyum?… Ben de seviyorum. Bir de şunlar olmasa aramızda. Bu kadar çok şey olmasa. Rasimler, Melahat hanımlar, hanlar, matbaalar, bakanlıklar olmasa… Şu sıcaklığını duyduğum pırıl pırıl yüzle aramızdaki minicik boşluğa doluşanları görüp bir başkaldırsan!… Nerminler olmasa aramızda!…