Fakat kim… evet ,şimdi, bundan sonra kim yaş günlerinde sana hep beyaz güller yollayacak ? Ah , evet , vazo boş kalacak , bir zamanlar yılda bir defa olsun etrafında esmiş olan o hafif nefes, hayatımdan sana gelen o küçücük rüzgar , evet , o da solup gidecekti ! Sevgilim dinlen, senden rica ediyorum… bu , benim senden ilk ve son ricam … benim hatırım için yap bunu, her yaş gününde -çünkü yaş günü, insanın kendi üzerinde düşündüğü bir gündür - güller al ve onları vazoya koy.Yap bunu sevgilim