Bazıları,geleceğe olan inançlarını kaybetmedikleri için sabrederler. Bazıları,işi bitirmeye cesaret edemediklerinden. Korkaklık hiç kuşkusuz hor görulesi bir şey, ama gene de yaşamın düzenine dahil. Tıpkı boyun eğmek gibi, o da hayatta kalmanın bir aracı.