Eğer bu tarz kitapları çok okumadıysanız beğenebilirsiniz. Ancak kişisel gelişim ya da psikoloji kitapları konusunda belli bir birikiminiz varsa okumaya değmez. Birçok yazardan alıntılar var kitapta ve ben o kitapların bir çoğunu okumuştum zaten. Dolayısıyla bana bir katkısı olmadı.
İnsanlar yaşlanıyordu, bunun ayrıcalığı yoktu ama yaşlanan insanların bir kısmı olgunlaşmış olarak, bir kısmı ise olgunlaşmadan ölüyordu. Bunun püf noktası ise bir insanın "Nasıl görünüyorum?" sorusundan, "Nasıl görüyorum?" aşamasına geçmesiydi.